Univers Test - Noua Protectie a Jucatorului mai Slab
Asa cum ati fost deja anuntati, s-a lucrat la o noua protectie a jucatorului mai slab. Aceasta va proteja in mod permanent jucatorii mai slabi fata de cei puternici. Deoarece aceasta noua protectie afecteaza balanta jocului, nu va fi implementata decat in universurile noi si nu in cele existente.
Actuala protectie a incepatorilor va fi total inlocuita de cea noua, permanenta:
Protectie pana la 500k puncte
Protectie permanenta in fata jucatorilor cu 10:1 din punctele tale
In plus, poti ataca cele mai apropiate100 ranguri militare din proximitatea scorului tau militar.
Dincolo de aceasta limita, jucatorii mai puterninici nu pot ataca jucatori mai slabi
Jucatorii mai slabi pot pierde protectia timp de 7 zile daca vor ataca un jucator mult mai puterninc decat ei ( schimbarea va fi vizibila in vederea
galaxiei )
Protectia dispare daca contul nu este accesat timp de 7 zile ( pana la urmatoarea logare )
Exemplu :
Daca ai 40 milioane puncte ai rangul 1 in scorul militar . In acest sistem de protectie vei putea sa ataci toti jucatorii cu cel putin 4 milioane puncte , toti jucatorii cu rang 2-100 in statistica militara precum si toti jucatorii inactivi ori cei care au pierdut protectia.
Aceasta protectie ar trebui sa ofere jucatorului mai slab posibilitatea de a se dezvolta si de juca mai mult timp si cu mai multa placere OGame. In acelasi
timp dorim sa motivam jucatorii puternici sa interactioneze cu alti jucatori de rang comparabil si nu doar sa atace jucatorii inceptatori care tocmai au iesit de sub protectia celor 5000 de puncte.
Rangurile militare
Rangurile militare fac parte din acest nou sistem de protectie . Acest sistem de clasificare a jucatorilor tine cont de resursele utilizate pentru nave de lupta si de un anumit procent din navele civile , aparare, rachete sensori phalanx si porti de salt :
Puncte din resursele utilizate
Puncte din resursele distruse
Puncte din resursele pierdute
Aceasta noua structura de statistica va permite compararea puterii reale a jucatorilor . Cu acest mod de clasificare, prin includerea unitatilor tactice, un jucator nu se mai poate ascunde in spatele apararii si sa-si ascunda adevarata putere sau lipsa a puterii
Protectia navelor si a resurselor :
Un alt element al protectiei este posibilitatea sa-ti ascunzi resursele si sa-ti protejezi navele impotriva jucatorilor mult mai puternici decat tine. De aceea au fost adaugate 3 noi tipuri de constructii : ascunzatori iar flotele inferioare pot sa scape in fata unui atac cu o flota mult mai puternica..
Ascunzatori:
Pentru fiecare tip de resursa, oferim cate un tip de ascunzatoare subterana . Toate vor fi capabile sa impiedice capturarea unei anume cantitati din tipul respectiv de resursa . Cantitatea de resurse protejate depinde de nivelul ascunzatorii si are loc automat.
Pentru a impiedica orice confuzii, resursele din ascunzatori nu sunt vizibile in rapoartele de spionaj . Ascunzatoarea consuma un spatiu pentru fiecare nivel de dezvoltare.
Eschiva flotelor :
Daca esti atacat de o flota mult mai puternica decat a ta , flota ta va putea sa evadeze; aceasta inseamna ca :
Atacurile SAL si apararile SAL vor fi considerate ca suma .
Apararea nu este luata in calcul , navele civile vor fi considerate numai ca procent (25%) , satelitii si probele nu sunt luate in calcul
Evadarea flotei are loc automat dar consuma deuteriu ( echivalent cu consumul tuturor navelor pana la cea mai apropiata pozitie din sistem )
Navele dintr-o flota pot evada doar impreuna, daca nu exista destul deuterium pentru toate navele, flota nu va fugi
RIP-urile, sondele, satelitii precum si flotele aflate in aparare SAL nu vor putea evada.
Flota poate evada numai daca atacatorul nu este onorabil ( deci nu se va intampla la orice atac ) .
Evadarea autom.ata a flotei poate fi deactivata manual din meniul flotei pentru cazul loviturilor de luna.
Resursele nu sunt salvate odata cu flota .
Cu ajutorul Amiralului poti modifica procentul de 5:1 ce determina evadarea flotei . Alte rapoarte sunt pre-setate si nu este posibil sa le schimbi fara achizitionarea ofiterului .
Aceste schimbari ar trebui si asigure jucatorilor mai slabi o anumita protectie , ei nu vor mai pierde totul intr-un singur atac si speram ca acest lucru sa-i tina mai mult in joc . Protectia navelor si a resurselor le va permite sa poata reconstrui chiar daca au fost atacati .
Punctele de onoare:
Pentru fiecare lupta data in anumite conditii vei putea capata puncte de onoare ( sau le vei putea pierde ). Vei putea castiga puncte de onoare in lupte cu oponenti aproape egali sau cu oponenti mai puternici decat tine. In calculul punctelor de onoare intra navele militare distruse (nu sunt luate in calcul navele civile ) si apararea precum si distrugerile de luna.
Punctele de onoare sunt legate de rangul militar respectiv de punctele militare ale jucatorului. Pe masura ce primesti puncte militare/ le pierzi, poti capata anumite titluri ( imparat, bandit ) precum si anumite avantaje (dezavantaje) .
Avantaje posibile : o mai slaba protectie a resurselor oponentului ( poti colecta mai mult dintr-un atac: 75% in loc de 50% ) Un posibil dezavantaj este ca poti pierde protectia in fata unor jucatori mai puternici decat tine.
Mai multe amanunte despre cantitati si proportii vor fi date ulterior.Veti putea testa acest nou sistem pe un server de test incepand de azi . Astfel vom putea colecta opiniile voastre ( vezi butonul de feedback in meniul din stanga ) si vom putea sa schimbam anumite proportii si amanunte ale sistemului astfel incat sa avem un joc echilibrat.
Alte informatii importante
Adresa Jocului : Va fi anuntata atunci cand incepe universul.
Adresa Forumului: Discutii internationale despre acest nou univers de test se vor purta la http://board.origin.ogame.de. Toti sunt invitati sa participle si sa ne comunice pareri si sugestii.
Feedback: In joc, folosind butonul de feedback din meniul din stanga puteti sa ne trimiteti toate rapoartele de bug-uri si sugestiile voastre. Nu vom raspunde la fiecare raport dar vom oferi informatii asupra celor mai multe bug-uri raportate si vom discuta sugestiile cele mai interesante pe forum.
Formule: Vom oferi o lista cu raspunsuri la cele mai frecvente intrebari in cursul acestei saptamani, pentru moment, va invitam sa jucati .
Changelog: Va fi anuntat in joc si pe forum.
Setari: Este posibil ca din timp in timp sa ajustam anumite setari ale serverului; aceste schimbari vor fi anuntate pe forum.
Plati : Cumpararea de Materie intunecata va fi activata. Va rugam sa luati aminte ca ca este posibil sa resetam serverul in orice moment . Materia intunecata aflata eventual pe cont nu va fi restituita , de aceea va sfatuim sa fiti cat mai economi si precauti la achizitionarea de Materie Intunecata. Este deasemenea posibil sa adaugam materie intunecata gratis pentru anumite teste minore.
eu, unul m-am bagat pe acest univers test pt a vedea cum e..
Echipa Ogame
Asa cum ati fost deja anuntati, s-a lucrat la o noua protectie a jucatorului mai slab. Aceasta va proteja in mod permanent jucatorii mai slabi fata de cei puternici. Deoarece aceasta noua protectie afecteaza balanta jocului, nu va fi implementata decat in universurile noi si nu in cele existente.
Actuala protectie a incepatorilor va fi total inlocuita de cea noua, permanenta:
Protectie pana la 500k puncte
Protectie permanenta in fata jucatorilor cu 10:1 din punctele tale
In plus, poti ataca cele mai apropiate100 ranguri militare din proximitatea scorului tau militar.
Dincolo de aceasta limita, jucatorii mai puterninici nu pot ataca jucatori mai slabi
Jucatorii mai slabi pot pierde protectia timp de 7 zile daca vor ataca un jucator mult mai puterninc decat ei ( schimbarea va fi vizibila in vederea
galaxiei )
Protectia dispare daca contul nu este accesat timp de 7 zile ( pana la urmatoarea logare )
Exemplu :
Daca ai 40 milioane puncte ai rangul 1 in scorul militar . In acest sistem de protectie vei putea sa ataci toti jucatorii cu cel putin 4 milioane puncte , toti jucatorii cu rang 2-100 in statistica militara precum si toti jucatorii inactivi ori cei care au pierdut protectia.
Aceasta protectie ar trebui sa ofere jucatorului mai slab posibilitatea de a se dezvolta si de juca mai mult timp si cu mai multa placere OGame. In acelasi
timp dorim sa motivam jucatorii puternici sa interactioneze cu alti jucatori de rang comparabil si nu doar sa atace jucatorii inceptatori care tocmai au iesit de sub protectia celor 5000 de puncte.
Rangurile militare
Rangurile militare fac parte din acest nou sistem de protectie . Acest sistem de clasificare a jucatorilor tine cont de resursele utilizate pentru nave de lupta si de un anumit procent din navele civile , aparare, rachete sensori phalanx si porti de salt :
Puncte din resursele utilizate
Puncte din resursele distruse
Puncte din resursele pierdute
Aceasta noua structura de statistica va permite compararea puterii reale a jucatorilor . Cu acest mod de clasificare, prin includerea unitatilor tactice, un jucator nu se mai poate ascunde in spatele apararii si sa-si ascunda adevarata putere sau lipsa a puterii
Protectia navelor si a resurselor :
Un alt element al protectiei este posibilitatea sa-ti ascunzi resursele si sa-ti protejezi navele impotriva jucatorilor mult mai puternici decat tine. De aceea au fost adaugate 3 noi tipuri de constructii : ascunzatori iar flotele inferioare pot sa scape in fata unui atac cu o flota mult mai puternica..
Ascunzatori:
Pentru fiecare tip de resursa, oferim cate un tip de ascunzatoare subterana . Toate vor fi capabile sa impiedice capturarea unei anume cantitati din tipul respectiv de resursa . Cantitatea de resurse protejate depinde de nivelul ascunzatorii si are loc automat.
Pentru a impiedica orice confuzii, resursele din ascunzatori nu sunt vizibile in rapoartele de spionaj . Ascunzatoarea consuma un spatiu pentru fiecare nivel de dezvoltare.
Eschiva flotelor :
Daca esti atacat de o flota mult mai puternica decat a ta , flota ta va putea sa evadeze; aceasta inseamna ca :
Atacurile SAL si apararile SAL vor fi considerate ca suma .
Apararea nu este luata in calcul , navele civile vor fi considerate numai ca procent (25%) , satelitii si probele nu sunt luate in calcul
Evadarea flotei are loc automat dar consuma deuteriu ( echivalent cu consumul tuturor navelor pana la cea mai apropiata pozitie din sistem )
Navele dintr-o flota pot evada doar impreuna, daca nu exista destul deuterium pentru toate navele, flota nu va fugi
RIP-urile, sondele, satelitii precum si flotele aflate in aparare SAL nu vor putea evada.
Flota poate evada numai daca atacatorul nu este onorabil ( deci nu se va intampla la orice atac ) .
Evadarea autom.ata a flotei poate fi deactivata manual din meniul flotei pentru cazul loviturilor de luna.
Resursele nu sunt salvate odata cu flota .
Cu ajutorul Amiralului poti modifica procentul de 5:1 ce determina evadarea flotei . Alte rapoarte sunt pre-setate si nu este posibil sa le schimbi fara achizitionarea ofiterului .
Aceste schimbari ar trebui si asigure jucatorilor mai slabi o anumita protectie , ei nu vor mai pierde totul intr-un singur atac si speram ca acest lucru sa-i tina mai mult in joc . Protectia navelor si a resurselor le va permite sa poata reconstrui chiar daca au fost atacati .
Punctele de onoare:
Pentru fiecare lupta data in anumite conditii vei putea capata puncte de onoare ( sau le vei putea pierde ). Vei putea castiga puncte de onoare in lupte cu oponenti aproape egali sau cu oponenti mai puternici decat tine. In calculul punctelor de onoare intra navele militare distruse (nu sunt luate in calcul navele civile ) si apararea precum si distrugerile de luna.
Punctele de onoare sunt legate de rangul militar respectiv de punctele militare ale jucatorului. Pe masura ce primesti puncte militare/ le pierzi, poti capata anumite titluri ( imparat, bandit ) precum si anumite avantaje (dezavantaje) .
Avantaje posibile : o mai slaba protectie a resurselor oponentului ( poti colecta mai mult dintr-un atac: 75% in loc de 50% ) Un posibil dezavantaj este ca poti pierde protectia in fata unor jucatori mai puternici decat tine.
Mai multe amanunte despre cantitati si proportii vor fi date ulterior.Veti putea testa acest nou sistem pe un server de test incepand de azi . Astfel vom putea colecta opiniile voastre ( vezi butonul de feedback in meniul din stanga ) si vom putea sa schimbam anumite proportii si amanunte ale sistemului astfel incat sa avem un joc echilibrat.
Alte informatii importante
Adresa Jocului : Va fi anuntata atunci cand incepe universul.
Adresa Forumului: Discutii internationale despre acest nou univers de test se vor purta la http://board.origin.ogame.de. Toti sunt invitati sa participle si sa ne comunice pareri si sugestii.
Feedback: In joc, folosind butonul de feedback din meniul din stanga puteti sa ne trimiteti toate rapoartele de bug-uri si sugestiile voastre. Nu vom raspunde la fiecare raport dar vom oferi informatii asupra celor mai multe bug-uri raportate si vom discuta sugestiile cele mai interesante pe forum.
Formule: Vom oferi o lista cu raspunsuri la cele mai frecvente intrebari in cursul acestei saptamani, pentru moment, va invitam sa jucati .
Changelog: Va fi anuntat in joc si pe forum.
Setari: Este posibil ca din timp in timp sa ajustam anumite setari ale serverului; aceste schimbari vor fi anuntate pe forum.
Plati : Cumpararea de Materie intunecata va fi activata. Va rugam sa luati aminte ca ca este posibil sa resetam serverul in orice moment . Materia intunecata aflata eventual pe cont nu va fi restituita , de aceea va sfatuim sa fiti cat mai economi si precauti la achizitionarea de Materie Intunecata. Este deasemenea posibil sa adaugam materie intunecata gratis pentru anumite teste minore.
eu, unul m-am bagat pe acest univers test pt a vedea cum e..
Echipa Ogame