stargate command

mobilis in mobile


    un nou univ...protectie sporita(este doar de testare)

    Distribuiţi
    avatar
    Mark Nemo
    Admin

    Mesaje : 132
    Data de inscriere : 13/05/2011
    Varsta : 46
    Localizare : BUCURESTII NOI

    un nou univ...protectie sporita(este doar de testare)

    Mesaj  Mark Nemo la data de Vin Oct 14, 2011 9:39 pm

    Univers Test - Noua Protectie a Jucatorului mai Slab

    Asa cum ati fost deja anuntati, s-a lucrat la o noua protectie a jucatorului mai slab. Aceasta va proteja in mod permanent jucatorii mai slabi fata de cei puternici. Deoarece aceasta noua protectie afecteaza balanta jocului, nu va fi implementata decat in universurile noi si nu in cele existente.

    Actuala protectie a incepatorilor va fi total inlocuita de cea noua, permanenta:

    Protectie pana la 500k puncte

    Protectie permanenta in fata jucatorilor cu 10:1 din punctele tale
    In plus, poti ataca cele mai apropiate100 ranguri militare din proximitatea scorului tau militar.
    Dincolo de aceasta limita, jucatorii mai puterninici nu pot ataca jucatori mai slabi
    Jucatorii mai slabi pot pierde protectia timp de 7 zile daca vor ataca un jucator mult mai puterninc decat ei ( schimbarea va fi vizibila in vederea
    galaxiei )
    Protectia dispare daca contul nu este accesat timp de 7 zile ( pana la urmatoarea logare )
    Exemplu :
    Daca ai 40 milioane puncte ai rangul 1 in scorul militar . In acest sistem de protectie vei putea sa ataci toti jucatorii cu cel putin 4 milioane puncte , toti jucatorii cu rang 2-100 in statistica militara precum si toti jucatorii inactivi ori cei care au pierdut protectia.

    Aceasta protectie ar trebui sa ofere jucatorului mai slab posibilitatea de a se dezvolta si de juca mai mult timp si cu mai multa placere OGame. In acelasi
    timp dorim sa motivam jucatorii puternici sa interactioneze cu alti jucatori de rang comparabil si nu doar sa atace jucatorii inceptatori care tocmai au iesit de sub protectia celor 5000 de puncte.

    Rangurile militare
    Rangurile militare fac parte din acest nou sistem de protectie . Acest sistem de clasificare a jucatorilor tine cont de resursele utilizate pentru nave de lupta si de un anumit procent din navele civile , aparare, rachete sensori phalanx si porti de salt :
    Puncte din resursele utilizate
    Puncte din resursele distruse
    Puncte din resursele pierdute

    Aceasta noua structura de statistica va permite compararea puterii reale a jucatorilor . Cu acest mod de clasificare, prin includerea unitatilor tactice, un jucator nu se mai poate ascunde in spatele apararii si sa-si ascunda adevarata putere sau lipsa a puterii

    Protectia navelor si a resurselor :
    Un alt element al protectiei este posibilitatea sa-ti ascunzi resursele si sa-ti protejezi navele impotriva jucatorilor mult mai puternici decat tine. De aceea au fost adaugate 3 noi tipuri de constructii : ascunzatori iar flotele inferioare pot sa scape in fata unui atac cu o flota mult mai puternica..

    Ascunzatori:
    Pentru fiecare tip de resursa, oferim cate un tip de ascunzatoare subterana . Toate vor fi capabile sa impiedice capturarea unei anume cantitati din tipul respectiv de resursa . Cantitatea de resurse protejate depinde de nivelul ascunzatorii si are loc automat.
    Pentru a impiedica orice confuzii, resursele din ascunzatori nu sunt vizibile in rapoartele de spionaj . Ascunzatoarea consuma un spatiu pentru fiecare nivel de dezvoltare.


    Eschiva flotelor :
    Daca esti atacat de o flota mult mai puternica decat a ta , flota ta va putea sa evadeze; aceasta inseamna ca :

    Atacurile SAL si apararile SAL vor fi considerate ca suma .
    Apararea nu este luata in calcul , navele civile vor fi considerate numai ca procent (25%) , satelitii si probele nu sunt luate in calcul
    Evadarea flotei are loc automat dar consuma deuteriu ( echivalent cu consumul tuturor navelor pana la cea mai apropiata pozitie din sistem )
    Navele dintr-o flota pot evada doar impreuna, daca nu exista destul deuterium pentru toate navele, flota nu va fugi
    RIP-urile, sondele, satelitii precum si flotele aflate in aparare SAL nu vor putea evada.
    Flota poate evada numai daca atacatorul nu este onorabil ( deci nu se va intampla la orice atac ) .
    Evadarea autom.ata a flotei poate fi deactivata manual din meniul flotei pentru cazul loviturilor de luna.
    Resursele nu sunt salvate odata cu flota .
    Cu ajutorul Amiralului poti modifica procentul de 5:1 ce determina evadarea flotei . Alte rapoarte sunt pre-setate si nu este posibil sa le schimbi fara achizitionarea ofiterului .


    Aceste schimbari ar trebui si asigure jucatorilor mai slabi o anumita protectie , ei nu vor mai pierde totul intr-un singur atac si speram ca acest lucru sa-i tina mai mult in joc . Protectia navelor si a resurselor le va permite sa poata reconstrui chiar daca au fost atacati .


    Punctele de onoare:
    Pentru fiecare lupta data in anumite conditii vei putea capata puncte de onoare ( sau le vei putea pierde ). Vei putea castiga puncte de onoare in lupte cu oponenti aproape egali sau cu oponenti mai puternici decat tine. In calculul punctelor de onoare intra navele militare distruse (nu sunt luate in calcul navele civile ) si apararea precum si distrugerile de luna.
    Punctele de onoare sunt legate de rangul militar respectiv de punctele militare ale jucatorului. Pe masura ce primesti puncte militare/ le pierzi, poti capata anumite titluri ( imparat, bandit ) precum si anumite avantaje (dezavantaje) .
    Avantaje posibile : o mai slaba protectie a resurselor oponentului ( poti colecta mai mult dintr-un atac: 75% in loc de 50% ) Un posibil dezavantaj este ca poti pierde protectia in fata unor jucatori mai puternici decat tine.


    Mai multe amanunte despre cantitati si proportii vor fi date ulterior.Veti putea testa acest nou sistem pe un server de test incepand de azi . Astfel vom putea colecta opiniile voastre ( vezi butonul de feedback in meniul din stanga ) si vom putea sa schimbam anumite proportii si amanunte ale sistemului astfel incat sa avem un joc echilibrat.


    Alte informatii importante

    Adresa Jocului : Va fi anuntata atunci cand incepe universul.
    Adresa Forumului: Discutii internationale despre acest nou univers de test se vor purta la http://board.origin.ogame.de. Toti sunt invitati sa participle si sa ne comunice pareri si sugestii.
    Feedback: In joc, folosind butonul de feedback din meniul din stanga puteti sa ne trimiteti toate rapoartele de bug-uri si sugestiile voastre. Nu vom raspunde la fiecare raport dar vom oferi informatii asupra celor mai multe bug-uri raportate si vom discuta sugestiile cele mai interesante pe forum.
    Formule: Vom oferi o lista cu raspunsuri la cele mai frecvente intrebari in cursul acestei saptamani, pentru moment, va invitam sa jucati .
    Changelog: Va fi anuntat in joc si pe forum.
    Setari: Este posibil ca din timp in timp sa ajustam anumite setari ale serverului; aceste schimbari vor fi anuntate pe forum.

    Plati : Cumpararea de Materie intunecata va fi activata. Va rugam sa luati aminte ca ca este posibil sa resetam serverul in orice moment . Materia intunecata aflata eventual pe cont nu va fi restituita , de aceea va sfatuim sa fiti cat mai economi si precauti la achizitionarea de Materie Intunecata. Este deasemenea posibil sa adaugam materie intunecata gratis pentru anumite teste minore.


    eu, unul m-am bagat pe acest univers test pt a vedea cum e..

    Echipa Ogame
    avatar
    Mark Nemo
    Admin

    Mesaje : 132
    Data de inscriere : 13/05/2011
    Varsta : 46
    Localizare : BUCURESTII NOI

    Re: un nou univ...protectie sporita(este doar de testare)

    Mesaj  Mark Nemo la data de Vin Dec 02, 2011 10:06 am

    Dragi jucatori,
    Asa cum v-am anuntat deja la Univers Test - Noua Protectie a Jucatorului mai Slab
    Va informam despre schimbarile introduse de Gameforge in protectia jucatorului incepator, care va deveni protectia jucatorului mai slab. Trasaturile prezentate mai jos vor fi implementate diferentiat pe universurile noi si pe cele vechi pentru a evita probleme de dezechilibru a jocului.
    Aceste trasaturi pot fi vazute si experimentate pe universul de test Public OGame Test Server : http://pioneers.ogame.org/
    Protectia jucatorului incepator va fi total indepartata si inlocuita cu noua protectie dupa cum urmeaza:
    Protectie activa pana la 500k puncte
    0-50k puncte protectie generala 1:5
    50-500k puncte protectie generala 1:10
    In plus, poti sa ataci numai in intervalul de 100 al statisticii militare precum si jucatori cu mai mult de 50% din punctele tale militare in orice moment.
    Dincolo de acest interval jucatorii puternici nu vor putea ataca jucatorii mai slabi
    Jucatorii mai slabi isi vor pierde protectia timp de 7 zile daca decid sa atace un jucator mult mai puternic ( diferentele vor fi vizibile in vederea galaxiei 1:5/ 1:10 )
    Inactivii nu au protectie
    Eschiva flotei este legata de protectia jucatorului mai slab
    Exemplu
    Daca ai 4 milioane puncte si esti rang 1 in statistica militara, cu acest sistem vei putea ataca toti userii care au cel putin 400k puncte, toti cei care se afla in intervalul de 100 al statisticii militare precum si toti jucatorii inactive dar si toti jucatorii cu cel putin 500k puncte. Poti deasemenea sa ataci toti jucatorii care au pierdut protectia.
    Aceasta noua protectie ar trebui sa ofere jucatorilor mai slabi posibilitatea sa se se dezvolte si sa joace ogame cu placere mai mult timp. In acelasi timp dorim sa motivam jucatorii puternici sa atace jucatori cu puteri apropiate de a lor si nu doar sa atace “nobii” fara sa intampine nici un risc.
    Rangurile militare
    Din acest nou tip de protectie face parte si noul sistem de ranguri militare care pune in evidenta resursele folosite pentru construirea navelor de lupta si a apararii ( inclusiv rachetele interplanetare si cele antibalistice) precum si un anumit procent din navele civile , sensorii pahalanx si portile de salt. Astfel avem urmatoarele categorii:
    Puncte pentru resurse folosite
    Puncte pentru resursele distruse
    Puncte pentru resursele pierdute

    Aceasta noua structura de ranguri permite compararea puterii reale a jucatorilor unul fata de altul. Prin adaugarea acestor categorii nici un jucator nu se mai poate ascunde doar in spatele structurilor de aparare si sa tina in secret adevarata lui putere.
    Protectia navelor si a resurselor
    Tot in acest sistem de protective intra si posibilitatea de a ascunde o parte din resurse si posibilitatea de a proteja navele tale impotriva jucatorilor mult mai puternici. Astfel, au fost adaugate 3 noi tipuri de constructii (ascunzatori de resurse ) iar flotele mai slabe se pot eschiva automat din fata unei lupte cu o flota mult mai puternica.
    Ascunzatorile
    Pentru fiecare tip de resursa: metal, cristal, deuterium oferim o ascunzatoare subterana. Fiecare dintre acestea vor fi capabile sa apere dor o mica cantitate din resursele tale, care nu poate fi capturata. Procesul va fi automat.Pe masura ce creste nivelul de dezvlotare al ascunzatorii, o anumita cantitate de resurse va fi astfel protejata intotdeauna.
    Pentru a evita confuziile, rapoartele de spionaj nu vor arata resursele protejate de ascunzatori. Acest lucru inseamna ca poti captura resursele aratate in raportul de spionaj.
    Eschiva flotelor
    Daca esti atacat de un inamic mult mai puternic, flota ta va putea sa se retraga din fata luptei. Acest lucru inseamna:
    Daca forta relativa a atacului atinge limita de 5:1, flota aparatoare se va putea eschiva
    In luptele onorabile, flota nu se poate eschiva
    Daca aparatorul se afla dincolo de limita protectiei, flota nu se poate eschiva
    Forta atacurilor SAL si a flotelor in aparare se considera insumata
    Apararea nu se include in acest calcul, navele civile doar procentual ( 25% iar satlitii si dronele de spionaj de loc )
    Flota poate evada doar integral. Daca nu exista sufficient deuterium pentru toate navele, nici o nava nu va putea evada.
    RIP-urile, probele de spionaj, satelitii solari si flotele stationate in aparare nu pot scapa
    Resursele nu pot fi salvate
    Cu ajutoril Amiralului raportul de eschiva a flotei poate fi schimbat la 3:1
    Aceste schimbari ar trebui sa protejeze jucatorii mai slabi si sa le permita ramanerea in joc pentru o perioada de timp mai lunga. Prin protejarea unei cantitati mici de resurse vei putea sa te dezvolti chiar daca ai fost atacat.
    Punctele de onoare
    Pentru toate luptele, in cadrul unor anumiti parametri, vei putea colecta puncte de onoare (sau sa le pierzi ). Poti castiga puncte de onoare in atacuri impotriva unor oponenti la fel de puternici sau chiar mai puternici dar poti sa le pierzi atacand jucatori mai slabi decat tine. La calculul punctelor de onoare sunt incluse navele militare distruse (cele civile mai putin) precum si unitatile defensive si distrugerile de luna.
    Punctele de onoare sunt legate de rangurile militare ( punctele militare ale jucatorului ). Pe masura ce castigi puncte de onoare sau le pierzi poti primi anumite titluri ( imparat- bandit) fiecare avand propriile avantaje si dezavantaje .
    Top 10 in puncte de onoare ( cel putin 15000 ): Mare imparat
    Top100 in puncte de onoare ( cel putin 2500) : Imparat
    Top 250 in puncte de onoare ( cel putin 500 ) : Stapanul Stelar

    Top - 250 in puncte de onoare (cel putin 500 ) Bandit
    Top -100 in puncte de onoare (cel putin 2500) Stapanul banditilor
    Top -10 in puncte de onoare ( cel putin 15000) Regele banditilor
    Aceste titluri vor fi aratate in vederea galaxiei
    Luptele onorabile
    Pentru a avea o lupta onorabila trebuie indeplinite urmatoarele conditii :
    Atacantul are mai putine puncte militare decat aparatorul
    Atacantul are mai multe puncte militare decat aparatorul dar in anumite limite
    Aparatorul este bandit
    Atacatorul poate lansa lupte onorabile catre orice tinta care are mai multe puncte decat el. Pentru tinte care au mai putine puncte, trebuie indeplinite urmatoarele conditii:
    Tinta are cu 50% mai multe puncte militare in timpul atacului
    Tinta nu are cu 10 puncte militare mai putin decat atacantul
    Tinta nu se afla cu 100 ranguri militare mai jos decat atacantul
    Lupte neutre
    Luptele 1 la 1 impotriva membrilor aliantei, a celor din lista de prieteni sau asupra jucatorilor inactivi sunt intotdeauna neutre. Acest lucru va protejeaza in a capata ranguri dezavantajoase in timpul loviturilor de luna. In cazul in care la atac participa un jucator din afara aliantei, lupta nu mai este neutra.
    SAL
    Un atac SAL este onorabil daca
    Punctele militare totale ale aparatorului nu sunt cu 50% mai mici decat punctele militare ale atacantilor
    Unul intre aparatori este bandit
    O aparare SAL este onorabila daca
    Punctele miltare totale ale flotei de aparare reprezinta mai putin de 50% din punctele totale ale flotei atacatoare
    Unul dintre atacatori este bandit
    Lupte neonorabile
    O lupta va fi neonorabila daca este indeplinita una din aceste conditii:
    Tinta are mai putin de 50% din punctele militare ale atacantului
    Tinta se afla la mai mult de 10 puncte militare distanta de atacant ( pentru fazele de inceput de univers )
    Tinta nu se afla cu mai mult de 100 de ranguri militare in spatele atacantului
    Tinta nu se afla in top -100 rang militar
    Prin lupte neonorabile poti pierde punctele de onoare castigate. De aceea apararea distrusa, sensorii phalanx/portile de salt si resursele capturate vor fi considerate cu 50%.
    Aparatorul poate castiga puncte de onoare in luptele importriva atacantilor foarte puternici prin distrugerile suferite. De aceea toate navele distruse ( navele civile numai cu 50%) precum si propriile pierderi de nave si aparare vor fi considerate.
    Alte detalii
    Vor fi introduse in plus urmatoarele
    Rangurile vor fi actualizate la fiecare 5 minute ( nu in timp real)
    Formula schimbata pentru teraformator:
    La fiecare al 2-lea nivel cate un camp bonus – de exemplu veti capata in plus 5 campuri pentru nivel 10
    In rapoartele de lupta vor fi listate punctele de onoare si comportamentul flotei ( lupta sau eschiva)
    Luptele impotriva banditilor sunt intotdeauna onorabile. Flotele lor nu se vor putea eschiva iar la primul atac asupra unui bandit pot fi capturate 100% resurse. Luptele impotriva banditilor produc un camp de ramasite mai mare (maxim 50%).
    Alte modificari
    Optiunea ca flota atacatoare sa se intoarca fara a purta lupta daca flota aparatoare se eschiveaza
    Ascunzatorile nu vor mai ocupa un slot
    Sumar al modificarilor importante fata de prezentarea initiala
    Eschiva flotei legata de protectia jucatorului mai slab ( de exemplu, dupa ce jucatorul ajunge la 500.000 puncte , eschiva flotei este complet dezactivata)
    Dezavantaje pentru baditi : nu mai au protectia resurselor ( poti captura 100% din resurse la primul atac ), camp de ramasite mai mare ( valoare maxima 50%, daca universul are deja setari mai mari pentru CR, se va da o limita mai mare. Flotele banditilor nu se pot eschiva.
    Au fost adaugate descrierile pentru lupte onorabile , solo si SAL
    Au fost schimbate setarile de protectie (0-50.000à 1:5, 50.000-500.000 à1:10 )
    Modificari:
    Ascunzatorile nu vor ocupa spatiu de constructie
    Reglarea consumului de deuteriu pentru eschiva flotei
    Apararea se calculeaza cu 100% in puncte militare ( in loc de 50% )
    avatar
    Mark Nemo
    Admin

    Mesaje : 132
    Data de inscriere : 13/05/2011
    Varsta : 46
    Localizare : BUCURESTII NOI

    Re: un nou univ...protectie sporita(este doar de testare)

    Mesaj  Mark Nemo la data de Joi Feb 23, 2012 5:18 am

    Server nou- Electra
    Dragi jucatori,

    Luni, 27 februarie se va deschide un nou server : Electra

    Noul univers Electra va fi ACS, viteza normala (1x)

    Continut sponsorizat

    Re: un nou univ...protectie sporita(este doar de testare)

    Mesaj  Continut sponsorizat


      Acum este: Mar Sept 18, 2018 5:46 am